Logon suunnittelu

HYVÄ YRITYS ANSAITSEE LOISTAVAN LOGON​​

Panostaminen ammattimaisesti suunniteltuun logoon ja brändi-ilmeeseen antaa vahvan ja vakuuttavan startin uudelle yrittäjälle, uuden tuotebrändin lanseeraukseen taikka olemassa olevan yrityksen uudistumiseen.

LOGO

Hyvä logo on yksinkertainen ja tunnistettava. Se erottaa sinut kilpailijoista ja auttaa asiakkaitasi tunnistamaan sinut muiden joukosta. Se viestii yrityksesi arvomaailmaa, on uskottava ja kestää aikaa. 

Toimipa yrityksesi millä alalla tahansa, minun tehtäväni on sukeltaa toimialasi ja yrityksesi ytimeen, löytää sieltä olennaisin ja kiteyttää se visuaalisesti asiakastasi puhuttelevaan muotoon.

Joko aloitetaan?

 

Tarvitseeko yrityksesi tai tuotebrändisi logon? Olet oikeassa paikassa! Suunnittelen brändillesi yksinkertaisen ja tunnistettavan logon, joka viestii yrityksesi arvoja ja toimialaa, on uskottava ja kestää aikaa.

Mitä logon suunnitteluun sisältyy?

LOGO JA LOGOPERHE

Yksi ja sama logo harvoin toimii kaikissa medioissa ja käyttökohteissa. Nettisivujen yläbannerissa usein toimii parhaiten vaakamallinen logo, kun taas pienessä koossa esittävässä somen profiilikuvassa pystymallinen logo tai pelkkä symboli/ikoni eli submark-logo toimii paremmin. Tämän vuoksi suunnittelen logosta yrityksellesi kokonaisen logoperheen. Vaihtoehtoisten logoversioiden avulla logosi tulee esiin parhaalla mahdollisella tavalla eri käyttökohteissa.

Logoperhe sisältää seuraavat:

  1. Päälogo on yrityksen ensisijainen logo. Sitä käytetään yleisesti kotisivuilla, käyntikorteissa ja muissa keskeisissä materiaaleissa.
  2. Toissijainen logo on usein päälogon vaihtoehtoinen asettelumalli, kuten vaakasuuntainen tai pystysuuntainen versio.
  3. Submark-logo on yksinkertaistettu, usein yksivärinen versio logosta tai sen symbolista. Submark-logoa käytetään esimerkiksi vesileimana, faviconina ja muissa pienissä tiloissa.

Lisäksi logoperhe sisältää erilaisia värivariaatioita, kuten värillisiä, mustavalkoisia ja yhden värin versioita.

Logoperheeseen kuuluvat logot on suunniteltu eri käyttötarkoituksiin, kuten digitaaliseen käyttöön, painotuotteisiin ja mainosmateriaaleihin.

Joskus olemassa olevalla brändillä on niin paljon historiaa, että sen pääasiallinen ilme halutaan säilyttää, mutta se kaipaa hienosäätöä tai osittaista uudistusta nykypäivään. Sekin onnistuu! Kysy lisää!

Onko logostasi olemassa vain huonolaatuinen kuva, jota ei voi suurentaa ilman, että sen laatu kärsii? Tällöin tulee kyseeseen logon vektrointi. Logon vektorointi tarkoittaa logon muuttamista vektorimuotoon, joka säilyttää terävyyden ja skaalautuvuuden eri kokoisissa painotuotteissa. Kysy lisää!

NÄIN LOGO- SUUNNITTELU-
PROSESSI ETENEE:

01

Alkukartoitus

Logosuunnitteluprosessi alkaa aina alkukartoituksesta, joko puhelimitse, sähköpostitse tai kasvotusten. Alkukartoituksessa taustoitan toiveitasi, mieltymyksiäsi, yrityksesi toimialaa, arvoja, haluttua viestiä sekä asiakasryhmää jota haluat puhutella.

02

Ideasta luonnoksiin

Alkukartoituksen pohjalta suunnittelen useamman toiveiden mukaisen logovaihtoehdon sinulle kommentavaksi. Logoluonnoksista valitaan paras versio jatkoon, josta hiomme tarpeen mukaan toiveiden mukaiseksi timantiksi.

03

Valmista!

Valmiista, hyväksytystä logosta saat kaikki tarpeenmukaiset tiedostomuodot painotuotteisiin sekä digitaaliseen ympäristöön (jpg, png, pdf, svg) sekä pienen graafisen ohjeistuksen värimäärityksineen.

MITÄ SE MAKSAA?

LOGOPAKETTI

alk. 495 €

Sis. 3 vedosta
Vaaka- ja pystyversiot
Väriversiot tummalle ja vaalealle pohjalla
Logotiedostot painotuotteisiin
sekä digitaaliseen ympäristöön

Vai tarvitsetko kokonaisen brändi-ilmeen?

Ota yhteyttä!

Kuinka voisin olla avuksi? Laita viestiä matalalla kynnyksellä. Vastaan viestiisi mahdollisimman pian!

Toimin Lahdesta käsin ja palvelen asiakkaitani ympäri Suomen.